Weryfikacja bez tajemnic

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Słyszałeś już o weryfikacji Aukcji i Konta? Chcesz wiedzieć, dlaczego sprawdzamy przebieg Aukcji i dane Użytkowników? W poniższym tekście wyjaśnimy ci, czym jest weryfikacja i jaki jest jej cel.

Jeśli masz pytania na temat weryfikacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Serwis za10groszy.pl przeprowadza dwa rodzaje weryfikacji: weryfikacje zakończonych Aukcji oraz weryfikacje Kont Użytkowników. Nieustannie dbamy o bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz o prawidłowy przebieg każdej Aukcji. Dzięki weryfikacjom Serwis może sprawdzić, czy w trakcie licytowania nikt nie łamie Regulaminu i nie szkodzi w ten sposób innym użytkownikom.

Weryfikacja Aukcji zaczyna się od razu po zakończeniu licytacji i trwa od kilku minut do kilku dni. Jeśli wygrałeś licytację, ale jeszcze nie możesz za nią zapłacić, zapewne weryfikacja twojej Aukcji jeszcze się nie skończyła. Poczekaj na wiadomość z potwierdzeniem wygranej – na zapłatę masz 7 dni od otrzymania tej wiadomości.

veryfication_MFWeryfikacja Twojego Konta może rozpocząć się już od razu po założeniu Konta lub po wygraniu pierwszej Aukcji. Jej celem jest sprawdzenie autentyczności twojego profilu. Zostaniesz poproszony o przesłanie dokumentu urzędowego, który potwierdzi twoją tożsamość. Załącz dokument za pomocą formularza w zakładce MOJE KONTO → Moje Dane → Weryfikacja Konta.

Pamiętaj! Weryfikacje Konta i Aukcji przeprowadzane są z myślą o bezpieczeństwie naszych użytkowników. Twoje dane są całkowicie bezpieczne i wykorzystywane tylko do przeprowadzenia procesu weryfikacji.

Jeśli masz pytania na temat weryfikacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.


Autor: wellbid

Udostępnij Ten Post Na

4 Komentarze

  1. Witam! Czy nadal obowiązuje weryfikacja konta? W zakładce “MOJE DANE” nigdzie nie widzę odnośnika do weryfikacji, natomiast na infolinię nie mogłam się dodzwonić. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  2. Gdzie w smartfonie znajdę zakładkę do weryfikacji mojego dowodu? Chodzi o przesłanie zdjęcia.

    Odpowiedz
    • Dokumenty do weryfikacji Konta możesz dołączyć tylko po zalogowaniu się z komputera.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.