Twoje pytania nie zostają bez odpowiedzi!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

30.01.2015_MF

Chcecie zapytać o szczegóły związane z waszym Kontem? Zastanawiacie się, kiedy otrzymacie wylicytowany przedmiot? A może macie problemy z zakupem BIDów? Skorzystajcie z formularza kontaktowego, by zadać nam pytanie.

Przydatne informacje na temat działania Serwisu znajdują się na naszym blogu w zakładkach: Pomoc, FAQ  i Regulamin. Dzięki przejrzystej formie i podziałowi na odpowiednie sekcje wyszukacie tam wszystko, co powinien wiedzieć każdy użytkownik. Pomocne są także linki, które odsyłają was do tekstów powiązanych z konkretnym zagadnieniem. W ten sposób szybko zdobywacie szeroką wiedzę o Serwisie. Jeśli nadal macie jakieś wątpliwości czy uwagi, zgłaszajcie się śmiało do Biura Obsługi Klienta.

30.01.2015_MF_smallDlaczego warto pisać do BOK-u? Ponieważ konsultanci dokładają wszelkich starań, by udzielić możliwie zrozumiałych odpowiedzi. Wyjaśnią na przykład, jak poradzić sobie z problemami technicznymi, podpowiedzą, co zrobić w przypadku trudności z płatnością za BIDy czy Aukcję. Poinformują też o procedurach związanych z wysyłką towaru. To tylko część spraw, z którymi możecie się zwrócić do Biura Obsługi Klienta.

Jeśli zdarzy wam się utknąć w pewnym punkcie, kontakt z BOK-iem jest najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji. Nie trzeba snuć domysłów – wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Nasi konsultanci wytłumaczą krok po kroku, jak postępować, by wszystko stało się jasne. Wskażą też, w którym miejscu na stronie Serwisu znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania.

Biuro Obsługi Klienta pracuje w dni robocze, w godzinach 8.00-16.00.

Zapraszamy do kontaktu. Czekamy na wasze pytania.


Autor: wellbid

Udostępnij Ten Post Na

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.