Szklanka do połowy pełna czy pusta?

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Często zadaję sobie pytanie: czy szklanka jest do połowy pełna czy do połowy pusta? Gdy sprawy idą po mojej myśli i uda mi się osiągnąć zamierzony cel, wtedy jest do połowy pełna. Gdy zaś poniosę sromotną klęskę, wówczas jest niestety do połowy pusta. Tego typu wnioski wysnuwam również podczas udziału w licytacjach w serwisie za10groszy.pl.

Ze stwierdzeniem, iż szklanka jest do połowy pełna najczęściej utożsamiają się optymiści. Nie zrażają ich przegrane.

Ze stwierdzeniem, iż szklanka jest do połowy pełna najczęściej utożsamiają się optymiści. Nie zrażają ich przegrane. Z ogromnym zaangażowaniem licytują upatrzone przedmioty, aż do momentu, kiedy im się uda i sięgną po zwycięstwo. Są to ludzie pozytywnie nastawieni do otaczającego świata i ludzi. Nie krytykują innych, przyjmując rzeczywistość taką, jaka jest naprawdę.

Drugi typ osób, to pesymiści. To właśnie oni uważają, że szklanka jest do połowy pusta. Mają w swoim dorobku kilka niewielkich sukcesów – zwycięstwo na Aukcji Debiut, bon, drobny przedmiot. I na tym koniec. Gdy podejmują kolejne, bezowocne próby, a z ich konta bezpowrotnie znikają BIDy, wycofują się. Zamykają konto, są niezadowoleni, często niekorzystnie wypowiadając się o tej stronie. Brak im odwagi i chęci, by stawić czoło wyzwaniu. Świat malują w ponurych barwach.

Trzeci typ osób biorąszklankacych udział w aukcjach cechuje brak umiejętności określenia swojego stanowiska. To właśnie oni snują rozważania nad tym, czy szklanka jest do połowy pusta czy to połowy pełna. To osoby ze zmiennym nastrojem, tacy jak ja, którzy są niezdecydowani i gdy przegrywają walkę, poddają się, ale tylko na chwilę. Po jakimś czasie powracają do licytacji, motywowani potrzebą oderwania się od codzienności i zdobycia cennych przedmiotów.

Jestem ciekawy, jakim wy typem osoby jesteście?


Autor:

Udostępnij Ten Post Na

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.