Ręcę załamuję!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Świeżo po wygranej licytacji chciałbym podzielić się swoimi obserwacjami na blogu. Minęło trochę czasu odkąd publikowałem tu po raz ostatni i wiele zdążyło się u mnie zmienić. Jak mam niski stan konta, nie wchodzę wcale lub tylko po to, by złapać jakiś pakiecik z bidami. Kiedy mam trochę wolnej gotówki, robię doładowania i mogę pograć o coś konkretnego.

Mój zawód pozwala podejrzeć co słychać na za10groszy o różnych porach dnia i być na bieżąco. Nie wiem jak inni, ale ja ostatnio zauważyłem duży przyrost Nowicjuszy, którzy po pierwsze nie mają o niczym pojęcia. Objawia się to przez granie na kilku aukcjach naraz przez co tracą bidy. Zaklepują nie rozpoczęte aukcje licząc na wygraną jednym przebiciem :), potrafią też przebijać ręcznie przy 4-5 włączonych automatach lub co najgorsze, klepią bez pojęcia ręcznie ściągając jedynie innych graczy gdy kończą grę na automacie. Dla mnie osobiście jest to nawet gorsze od hienowania, czego też nie pochwalam. Niestety, kiedy gramy na automacie a ktoś stuka ręcznie robiąc niekiedy kilkadziesiąt przebić, wcześniej czy później zostanie zauważony przez hieny. Odbiera to bardzo przyjemność z takiej licytacji tym bardziej, że tzw. pies ogrodnika zyskuje jedynie satysfakcję.

Warto czasami pomyśleć, obserwować z kim gramy, jaką wartość ma przedmiot, czytać czat, mieć trochę szczęścia i to da nam większą szansę i satysfakcję z wygranej. Ciekaw jestem czy naprawdę odczuwacie radość z wygrania bonu za 50zł poświęcając na to 800 lub więcej BIDów? Fakt, dostając 200 BIDów z bonem i mając szansę na komentarz za 200 BIDów, trochę dostajemy z powrotem, ale trzeba też pamiętać, że serwis przelicza przebicia po 10 groszy a w zależności od kupionego pakietu przebicia mają różne stawki. Fajnie jednak obserwuje się graczy, którzy mają już na koncie swoje wygrane i to w rozsądny sposób bez hienowania, przyciągania uwagę i zawiść. Z tego miejsca chciałbym pozdrowić GRACZY FAIR PLAY a szczególnie płeć piękną, bo widzę z tej strony wiele kulturalnych zachowań i pozytywnych emocji. Panowie, prawda jest taka, że wśród nas łatwiej o Hienę i Psa Ogrodnika niż wśród grających pań. No i jeden apel na koniec do serwisu. Wiem, że serwis musi wyjść na swoje i też zarobić, ale zadbajcie też proszę o stałych graczy. Chodzi mi tym razem o limity, dzienny limit pakietów i wygranych na miesiąc aukcji jest według mnie OK! Natomiast zauważyłem graczy, którzy bardzo często polują na przedmioty danej kategorii i zdobywają je niemalże nałogowo.

Jeśli ten sam gracz wygrywa 3 perfumy w miesiącu to albo wymienia je na BIDy, albo sprzedaje. Dlatego fajnie byłoby w danych kategoriach zrobić pewien limit zwycięstw a inni mieliby wtedy większą szansę na wygarną. Stratny serwis na tym być nie powinien, ponieważ zyska osoby walczące częściej o dany typ przedmiotu. Często nie wchodzimy do walki widząc starego wyjadacza potrafiącego kupować przedmioty za ogromne ilości BIDów. Przyszła wiosna to może za10groszy wybierze się w jakąś akcję promocyjną po Polsce? Byłoby miło.


Autor:

Udostępnij Ten Post Na

2 Komentarze

  1. Dziękujemy za miłe słowa pod adresem pań. Zdarza się jednak, że nas też ponoszą nerwy szczególnie gdy pod koniec licytowania podłączają się “lewo- ręczni klepacze”. Osobiście muszę się przyznać, że obserwując z boku jedną z aukcji dla odstraszenia tego typu praktyk zastosowałam identyczną metodę – mając świadomość utraty posiadanych bidów. Efekt mnie usatysfakcjonował, ponieważ chętni na łatwy łup zrezygnowali, a wygrał jeden z grających fair play. Warto było, pozdrawiam.

    Odpowiedz
  2. Dziwne ze nowe osoby nazywa sie hienami czy psami ogrodnika moze by ktos pomyslał ze nowa osoba wchodzaca daje sie nabrac na to ze tu mozna tanio kupic a wczesniej doładowac konto kupą kasy gdzie ta taniość? tu zła wola nie wynika z żadnej satysfakcji tylko z braku umiejetnosci grania i licytowania jak zwał tak zwał upatrzyłam sobie cos i tez były dwie osoby a pozniej sie zleciało tych staruchow co to na wszystko sie łaszą i dupa wszystko przegrałam i nic nie dostałam widz e ze to zwykła ściema i tyle kolejny raz dałam sie oszukac jak głupek

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.