Biuro Obsługi Klienta

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Chyba jeszcze nikt wcześniej nie zdecydował się napisać choćby kilku słów pochwały dla Biura Obsługi Klienta. Owszem, były teksty zachwalające działanie serwisu, ale nie odnosiło się to do ludzi, którzy za tym stoją. Aby dotarła do nas paczka lub koperta, nasz problem został rozwiązany, a tekst na bloga przeczytany i sprawdzony „Ktoś” musi się tym zająć. Aby nikt nie zarzucił mi wazeliniarstwa, od razu odsyłam do definicji tego potocznego pojęcia, zachowania, które ma na celu osiągniecie jakichś korzyści – otóż ja z tych pochwał pewnie nic nie będę miał :P. Na dodatek mam argumenty, które potwierdzą, że nie jestem gołosłowny.

Na początek kilka słów o wysyłce, którą pewnie zajmuje się osobny dział. Osobiście uważam, że taki dział ma chyba troszkę więcej pracy niż zwykły sklep internetowy, który ma własny magazyn i po zamówieniu może po prostu wysłać przedmiot po uprzednim zapakowaniu. Jak zapewne wiemy, przedmioty wysłane są z różnych sklepów internetowych. Oznacza to, że taki człowiek musi złożyć zamówienia z ramienia za10groszy i poprosić o wysyłkę na nasz adres. Można powiedzieć „nic prostszego”, ale nie zawsze wszystko idzie płynnie. W moim przypadku miało miejsce uszkodzenie akcesorium, które było dołączone do przedmiotu i choć nie zgłosiłem tego od razu (przedmiot został przeznaczony na prezent i nie był otwierany), to nawet po kilku tygodniach pracownik Biura Obsługi przyjął moje zgłoszenie i chociaż trochę to trwało (chyba z winy dystrybutora) to jednak sprawa została pozytywnie załatwiona i nowe akcesorium zostało mi dosłane.

Na większość zadawanych pytań otrzymuje odpowiedz tego samego dnia. Podobnie z tekstami na bloga – odpowiedź jest wysłana zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Chciałbym też poświecić kilka zdań osobie bądź osobom, które wysyłają bony. Pewnie wielu z Was się nad tym nie zastanawia, ale ktoś codziennie musi wydrukować te faktury, dołożyć bon i zaadresować kopertę… Jestem przekonany, że musi także udać się na pocztę. Jakby się chwile zastanowić to ostatnimi czasy było to jakieś 80 sztuk na dobę razem z debiutami, a po weekendzie 3 razy więcej i nie zdziwiłbym się gdyby było ich ponad 200. Teraz jest bonów o połowę mniej, ale to przecież dopiero od niedawna. Cieszy bardzo fakt iż zawarte w regulaminie 14 dni nie jest wykorzystywane, bo podobnie jak bony wszystkie wygrane przedmioty zostały wysłane w ciągu kilki dni z automatyczną informacją o firmie kurierskiej i numerze listu przewozowego, a tym też przecież Ktoś się zajmuję Bardzo zadowala współpraca z takimi ludźmi, którzy wypracowali sobie i potrafią utrzymać pewien poziom standardu obsługi, chociaż ja nazywam to współpracą. Życzę Wam wielu ciekawych spraw do rozwiązania, jak najmniej trudnych i natrętnych klientów (graczy). Mam nadzieję, że przełożonemu tez miło będzie się czytało te słowa i gratuluję takiego zespołu.

 


Autor:

Udostępnij Ten Post Na

4 Komentarze

  1. może nie potrzebnie się tak zachwycasz, może do tej pory trafiałeś na firmy niesolidne, za10gr to synonim firmy na miare XXI wieku;D dobra organizacja to podstawa dobrego biznesu, no może nowi użytkownicy się nad tym nie zastanawiają, i dla tego Twój wpis jest przydatny, dołączam się do dobrych słów na temat serwisu i całej ekipy, oby tak dalej, a nawet lepiej!!!;)

    Odpowiedz
  2. Mam pytanie a zatem nie wiem dokładnie jak się korzysta ze strony i nie wiem czy za to sie naprawde płaci czy dostaje się to do domu czy jak..?? Proszę o odpowiedż.!

    Odpowiedz
  3. Siema, jaki jest mail do biura obsługi klienta?
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  4. Dołączam się do prośby.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.